Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

CT je mozna zrusit a ponechat jen sportovni kanal a vysilani pro deti. A umerne tomu snizit koncesionarske poplatky !

0 0
možnosti

Vaše zjištění není nic nového. ČT už dlouho neplní funkci veřejnoprávního zdroje nezkreslených informací (pokud tuto funkci vůbec kdy plnila). Vždy mne pobaví a navýkaluje, když si pozvou nějakého tzv. nezávislého politologa a ptají se ho nekonečně dlouho, co by, kdyby a ten vševěd věští  a věští a radí a radí, protože ví, že za ty bláboly nebude trestán, ale honorován. Tak se "zabije" spousta vysílacího času a ty, diváku, hlavně koukej platit televizní daň. ;-€

4 2
možnosti
Foto

Je běžné, že media budou kritizovat především vládu a opozice si moc všímat nebudou, tak to bylo i z předešlými vládami.

4 1
možnosti

Mě jde o to, že TOP 09 si nevšímali i když byla ve vládě.

4 0
možnosti

Už Brouk Pytlík všechno věděl, všude byl, a od všeho měl klíče(dva)[>-]

1 1
možnosti

Namísto věčných litanií a stížností stačí jediné - vypnout bednu a informace si najít na síti. Ušetříte čas i nervy. A dokonalejší formou je odhlášení poplatků za tv - dostane se vam do domu víc klidu a při větším odlivu by ČT mohla začít přemýšlet o tom, co dělá blbě.

3 2
možnosti

Ani na jednu otázku jsem neodpověděl ano, takže jsem zbytek ani nečetl, jen abyste věděl;-)

1 1
možnosti

Kritiku velmi nesnášejí lidé kteří zblbnou, oslepnou, ohluchnou a ještě ztratí paměť.

2 0
možnosti

Nevím, jestli je tento komentář určený pro mne, ale mě nevadí, že kritizují pana Babiše, ale vadí mi, že si nevšímají TOP 09. Děkuji za komentář. 

S přáním hezkého dne Tomáš Pytlík :-)

3 0
možnosti

Na neobjektivitu si zpravidla stěžují ti, kterym se prezentované informace nehodí. Manipulace s fakty je z vašeho článků patrná..

1 3
možnosti

Všechna fakta jsou lehce ověřitelná na webu české televize v ivysílání. Všechny informace jsou pravdivé. I čísla u toho, kolikrát se ve vysílání objevili. To že máte jiný názor mě také těší, protože rozdílnost názorů a diskuze je základem demokracie. Já jsem fakta pouze interpretoval.  Děkuji za váš názor:-)  S přáním hezkého dne Tomáš Pytlík

5 0
možnosti

...zdá se vám že bloger není nestranný...pak tento článek není pro vás....

4 2
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1234x
Jmenuji se Tomáš Pytlík. Jsem studentem jihlavského gymnázia. Zajímám se o politiku, ekonomii a EU. Jsem eurorealistou. Rád rybařím a čtu knihy.

Seznam rubrik